هلا وهلا وهلا يأحلى شبااااب ويأحلى بناات بالمنتدى
النهارده جايبلكم
يوميات بسى جامدة موووووووت
....*\*@/*\* يـــا عـــزيـــزي ....مـــيـــن فـــيـــنـــا بـــيـــحـــب زيـــزي.... *\*@/*\*
مش هكتر عليكم اسيبكم مع الحلقة الاولى
كانت الساعه اتنين بعد نص الليل....احمد واقف في الشباك اللي بيعتبره من اعز صحابه
كالعاده كان في ايده مج الشاي بتاعه ...وسيجارته المفضله اللي هي روزمانس ازرق
وفجأة خرجت بنت الجيران اللي هو مش عارف اسمها ايه عشان لسه ساكنين جداد
ويمكن خرجت تنشر الغسيل دلوقتي عشان محدش يشوفها او...بصراحه مش عارف السبب
المهم عملت عبيط وبصيت الناحيه التانيه...وسرحت في احوال الدنيا اللي احنا عايشنها دي
بصراحه كنت مستني ميسد من ايها حد...لأن تليفوني اليوم ده كان زيه زي ريموت التي في
المهم انا الرينج تون بتاعتي حاليا اغنية محمد حماقي ..مش هتنساني بكرا هتجيني
المهم الميسد كان من صاحبي بهاء....مركزتش في الرينج على قد ما ركزت في جارتي
وهي بتقول ااااااااااااه ....بكرا هتجيني.....بصراحه ضحكت بصوت عالي موت وبصيتلها
لقيتها بتنزل الكم بتاع الترينج بسرعه بسرعه...وانا وديت وشي الناحيه التانيه على اساس انتي بتكسف
راحت دخلت وسمعت صوت باباها الحنون اوي وهو بيقولها....نشرتيلي العبايه يا زيزي
ضحكت برضه بصوت عالي....لحد لما سمعته بيقول...مين .....ده؟ مش لازم تعرفوا بقى وخرجلي وكان الحوار
ابو زيزي: انت بتضحك على ايه ياض
احمد: افتكرت ايام الجيش بتاعتي يا حج
ابو زيزي: محبكش تفتكرها غير دلوقتي
احمد: والله يا حج انا حر ...افتكر وقت ما احب
ابو زيزي: واضحك انك لسه معرفتنيش كويس
احمد: لأ عارفك يا مان...انت الحاج ابو زيزي
ابو زيزي: وعرفت اسم بنتي منين يا حماده
احمد : ابدا سمعت حضرتك وانت بتقولها زيزي
ابو زيزي قفل الشباك في وشي وانا كمان دخلت لقيت ابو احمد صحي
احمد : ايه يا حاج ناقص عشر ساعات على صلاة الفجر
بابا: ايه ريحة الدخان دي انا اتخنقت معرفتش انام خالص
احمد : انا كمان اتخنقت منها فقلت اقف في الشباك اقول اذكار الصباح والمساء
بابا : ربنا يحميك يا احمد ويهديك ...بس معرفتش جاي منين الدخان ده
احمد : انا اقولك يا بابا ده من عند ابو زيزي جارنا الجديد في الشقه اللي ادامنا
بابا: استغفر الله العظيم...ده حتى النبي وصى على سابع جار
احمد : احنا مالنا بقى يا بابا صدره هو اللي هيوجعه مش احنا
بابا: طيب يلا يا احمد ادخل نام بدري عشان الكليه
احمد: بابا ممكن اعد على النت شويه اكلم البت شهد
بابا : لا
احمد: لا هعد
بابا : والله مانت قاعد
احمد : والله مانا قاعد....تصبح على خير
وووووووونشوفكم الحلقه الجايه
النهارده جايبلكم
يوميات بسى جامدة موووووووت
....*\*@/*\* يـــا عـــزيـــزي ....مـــيـــن فـــيـــنـــا بـــيـــحـــب زيـــزي.... *\*@/*\*
مش هكتر عليكم اسيبكم مع الحلقة الاولى
كانت الساعه اتنين بعد نص الليل....احمد واقف في الشباك اللي بيعتبره من اعز صحابه
كالعاده كان في ايده مج الشاي بتاعه ...وسيجارته المفضله اللي هي روزمانس ازرق
وفجأة خرجت بنت الجيران اللي هو مش عارف اسمها ايه عشان لسه ساكنين جداد
ويمكن خرجت تنشر الغسيل دلوقتي عشان محدش يشوفها او...بصراحه مش عارف السبب
المهم عملت عبيط وبصيت الناحيه التانيه...وسرحت في احوال الدنيا اللي احنا عايشنها دي
بصراحه كنت مستني ميسد من ايها حد...لأن تليفوني اليوم ده كان زيه زي ريموت التي في
المهم انا الرينج تون بتاعتي حاليا اغنية محمد حماقي ..مش هتنساني بكرا هتجيني
المهم الميسد كان من صاحبي بهاء....مركزتش في الرينج على قد ما ركزت في جارتي
وهي بتقول ااااااااااااه ....بكرا هتجيني.....بصراحه ضحكت بصوت عالي موت وبصيتلها
لقيتها بتنزل الكم بتاع الترينج بسرعه بسرعه...وانا وديت وشي الناحيه التانيه على اساس انتي بتكسف
راحت دخلت وسمعت صوت باباها الحنون اوي وهو بيقولها....نشرتيلي العبايه يا زيزي
ضحكت برضه بصوت عالي....لحد لما سمعته بيقول...مين .....ده؟ مش لازم تعرفوا بقى وخرجلي وكان الحوار
ابو زيزي: انت بتضحك على ايه ياض
احمد: افتكرت ايام الجيش بتاعتي يا حج
ابو زيزي: محبكش تفتكرها غير دلوقتي
احمد: والله يا حج انا حر ...افتكر وقت ما احب
ابو زيزي: واضحك انك لسه معرفتنيش كويس
احمد: لأ عارفك يا مان...انت الحاج ابو زيزي
ابو زيزي: وعرفت اسم بنتي منين يا حماده
احمد : ابدا سمعت حضرتك وانت بتقولها زيزي
ابو زيزي قفل الشباك في وشي وانا كمان دخلت لقيت ابو احمد صحي
احمد : ايه يا حاج ناقص عشر ساعات على صلاة الفجر
بابا: ايه ريحة الدخان دي انا اتخنقت معرفتش انام خالص
احمد : انا كمان اتخنقت منها فقلت اقف في الشباك اقول اذكار الصباح والمساء
بابا : ربنا يحميك يا احمد ويهديك ...بس معرفتش جاي منين الدخان ده
احمد : انا اقولك يا بابا ده من عند ابو زيزي جارنا الجديد في الشقه اللي ادامنا
بابا: استغفر الله العظيم...ده حتى النبي وصى على سابع جار
احمد : احنا مالنا بقى يا بابا صدره هو اللي هيوجعه مش احنا
بابا: طيب يلا يا احمد ادخل نام بدري عشان الكليه
احمد: بابا ممكن اعد على النت شويه اكلم البت شهد
بابا : لا
احمد: لا هعد
بابا : والله مانت قاعد
احمد : والله مانا قاعد....تصبح على خير
وووووووونشوفكم الحلقه الجايه
الإثنين 2 أغسطس 2010 - 0:46 من طرف armanya
» سجل دخولك بالصلاة علي النبي صلي الله عليه وسلم
الإثنين 2 أغسطس 2010 - 0:37 من طرف armanya
» اهدائى الى........
الإثنين 2 أغسطس 2010 - 0:32 من طرف armanya
» فزورة المفتش كرومبو على طريقتى أنا
الإثنين 10 أغسطس 2009 - 11:44 من طرف armanya
» ورد لاطيب عضو في المنتدي
الخميس 9 أبريل 2009 - 0:39 من طرف armanya
» دكتور مصطفى محمود
الإثنين 6 أبريل 2009 - 23:29 من طرف mahetab
» شوربة القرع العسلى اللذيذة أوووووووووى
الإثنين 6 أبريل 2009 - 23:28 من طرف mahetab
» سؤال وجواب (فتوى شرعية)
الإثنين 6 أبريل 2009 - 20:50 من طرف mahetab
» كلمتين ع الماشى 2(زجل بقلم أخويا أيمن)
الأحد 5 أبريل 2009 - 21:49 من طرف mahetab
» "حصريا برنامج mmc tools الجديد لإصلاح كروت الميمورى التالف
الإثنين 30 مارس 2009 - 11:37 من طرف A7MD
» عبر عن حالتك بأغنيه
السبت 28 مارس 2009 - 16:05 من طرف CaPtAiN 7oOdA
» يلا الحق بسرعة كيفية الاشتراك في موقع رابيدشير مجانا
الأربعاء 18 مارس 2009 - 19:53 من طرف mjjm
» i am back
الثلاثاء 17 فبراير 2009 - 0:54 من طرف mahetab
» قرد موبينيل قرر عدم الرجوع إلى مصر نهائيآ
الجمعة 13 فبراير 2009 - 17:34 من طرف mahetab
» هم و احنا
الخميس 12 فبراير 2009 - 17:13 من طرف blue sky